Low Carb a informace od zdrojů

     Tak už jsem v LC asi týden? Popravdě vůbec nevím :/
A ani nevím, zda jsem něco shodila, tedy podle měření jo, ale nějak tomu nevěřím. Necítím se lépe, jinak. Ale to ani tak není tím...

     Ale zpět k původnímu sdělení.
Prostě a jednoduše se hodí mít někde poznamenané informace, co potřebuji a tady je to dobrý nápad. A třeba to někomu pomůže.
Tohle je asi nej stránka na všemožné informace. Dost mi pomohla v základní orientaci ⇒ Paleo snadno.

Z tabulek jsem si okopírovala info přímo pro sebe:

Váš bazální neboli klidový metabolismus (tzv. BMR Tip) je 1539 kcal (6441 kJ). Pod tuto hodnotu byste neměli dlouhodobě klesnout (občasné nedodržení nevadí).
Vaše denní energetická spotřeba po zohlednění aktivit odpovídá 1847 kcal (7729 kJ). Tip

Energetický příjem

Pokud chcete hubnout, váš energetický příjem by se měl pohybovat v rozmezí 1539 – 1662 kcal (6441 – 6956 kJ). Tip
Pro udržení váhy byste při nezměněné tělesné aktivitě měli zkonzumovat denně 1847 kcal (7729 kJ).

Makroživiny

Zadali jste, že chcete sacharidy udržet na 50 g, což odpovídá 200 kcal.
Podle zadaných údajů byste měli denně sníst 67 g bílkovin (268 kcal).
Zbytek kalorií pak připadá na tuky:
  • Pro udržení váhy je to 153 g tuků (1379 kcal).
  • Pro pomalejší hubnutí je to 133 g tuků (1194 kcal).
  • Pro rychlejší hubnutí je to 119 g tuků (1071 kcal).

Rychlejší hubnutí

50 g sacharidů200 kcal
67 g bílkovin268 kcal
119 g tuků1071 kcal
Celkem 1539 kcal


Takže jsem zvědavá, jak mi to půjde.
Jsem vegetarián, takže ač počítat nechci, budu muset nějak vymyslet ty bílkoviny.

    No nic, mizím zase do reality....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jako že Chilli Con Carne - vege

Dneska je přesně to počasí,