Změna? Tak trochu...

     Nedokážu nejíst. A jíst pravidelně a malé porce vyjde úplně nastejno. To nedávám.
Proč? Protože mám pak problém se zažíváním. A to nechci...
     Hledala jsem proto něco jiného, něco, co mi ponechá zvyk jezení tak, jak cítím, že tělo chce. A našla.
Nízkosacharidovou dietu. Má plno názvů, pamatuji si ale jen tento delší a pak zkratku LC. Tu budu používat.
     Nechci tu psát, o čem je, na internetu je o tom kvantum informací, takže jen ve zkratce.
Jedná se, jak už název napovídá, o nízký počet sacharidů v jídle. Když se ale uberou sacharidy, něco by se mělo přidat. V LC jsou to tuky.
Sacharidy, co jsem tak pochopila, jsou energie pro tělo, ale hrozně rádi se ukládají jako tuk. A tím, že se jejich počet rapidně sníží, tak tělo pak zásobu energie bere z tuků, co už na těle jsou. A to se vyplatí 😉
     Má to jedno Ale. Tedy aspoň pro mě. Jsem vegetarián a náhrady zvířecích bílkovin jsou kvůli vysokému počtu sacharidů krapet zakázány. Takže jednak budu muset hledat alternativy a druhak při vaření dost přemýšlet.

     Ráda bych sem psala recepty, co mě zaujaly a osobně jsem se vyzkoušela.
Pak také míry a občas váhu (jo, metr mám, ale váhu ne). Prostě sledovat ten progres, abych konečně měla zase na blíží se sezónu závodů lehčí tělo.
Jasně, taky se chci konečně sobě líbit a netahat s sebou těch 20 kilo navíc. Nejsem ani taxi, ani autobus 😂

Tato stránka není žádné navádění, není návod, který je jediný správný a pro každého. To není ani náhodou. Nikoho nenutím, aby to držel se mnou. Já své tělo znám a vím, že tohle mu neublíží, ale je to zvážení všech, zda je to pro ně vhodné.
Jak jsem psala, na internetu je informací habakuk.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Low Carb a informace od zdrojů

Jako že Chilli Con Carne - vege

Dneska je přesně to počasí,