Jako že Chilli Con Carne - vege

Tak jsem včera měla šílenou chuť vařit.
Vlčák (přítel) byl v garáží, tak jsem mu chtěla uvařit (poprvé, hehe). A přitom mě napadlo si uvařit něco jakože zdravého.

Ve skutečnosti jsme měli jet spolu do krámu, ale změna plánu, no.
Tak jsem šla sama a koupila potřebně potraviny.
Samozřejmě, že ne všechny, že. Hlava děravá, no....

Každopádně k receptu:

Potřebujete:
cuketu - použila jsem půlku na drobno
loupaná rajčata (a doporučuji i protlak, ten mi chyběl)
lusky (měla jsem mražené a ani by tam nemusely být) - hrst
červené fazole (v nálevu) - 3/4 konzervy
žampióny (měla jsem těž v nálevu, ale lze použít i čerstvé) 
sójové maso - hrst až dvě

Postup:
v hrnci jsem si rozehřála kokosový olej a na něm osmahla žampióny, krátce tedy.
Pak přidala cuketu na kostičky a nechala několik minut dusit pod pokličkou,
Když je cuketa na zkus, je správný čas vhodit mražené lusky a sójové maso.
Chvíli se všechno společně dusilo, pouštělo šťávu.
Nakonec jsem přidala fazole a loupaná rajčata.
Pořádně a řádně zamíchala a nechala asi 5 minut pod pokličkou.
Chce to hlídat, protože se to celkem rádo připaluje, takže dusit, míchat, míchat a dusit.

Doporučuji ochutit, já miluji sušenou bazalku a kari.

Jako příloha je velice vhodná rýže (tu vařím v bujónu).

Obrázek nemám, neboť to bylo včera a hodně rychle se to zbodlo.
Vlčák je masožrout, takže mě upřímně překvapilo, že mu to chutnalo (jo, je upřímný, kdyby mu to nechutnalo, jde si vzít něco jiného, hee).

Lze obměňovat zeleninu, např. paprika je výborná, cibule taktéž. Koření je též na chuti každého.
A jak jsem psala v Potřebujeme, určitě bych přidala protlak, protože bylo málo "omáčky".

Majte sa pekně, jdu zase vařit (což jsem měla v plánu už asi tak před hodinou, hm) :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Low Carb a informace od zdrojů

Dneska je přesně to počasí,